Förlåt!

Förlåt så himla mycket för att jag inte har skrivit långa inlägg idag. Men har inte alls mått bra idag.... En tjej i min skola låste min telefon och den gick inte att låsa upp sen.... så jag fick vänta i typ 1 time och sedan låstes den upp..... det var super irriterande..... Grrr
 
Men aja idag så hade vi musik och bild.... På musiken så skulle man skriva en låt som jag och Anamaria har gjort.... Den är jätte rolig och ganska bra..... :p
 
På bilden så typ bara målade lite..... 
Sedan skulle typ vi gå till en grupp som hade matte och så hade vi lite matte..... 

Kommentarer
Postat av: Emma

din blogg är så j****a bra

2012-10-17 @ 18:55:47
Postat av: Helsan

Tack så mycket!

2012-10-18 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0