:I

Hej förlåt för att jag inte har bloggat men internet i skolan fungerade inte... Alltså inte bara mitt internet utan allas internet funkade inte.... Idag så var nästan alla i min årskurs på dåligt humör... Det hände lite konflikter idag så alla blev typ sura på varandra..... På eftermiddagen så kollade vi på film och sedan så hade alla tjejer i min årskurs tjejsnack med vår lärare.....
Idag så var det några som bakade kärleksmums och då var det en kille som kom in mitt i tjejsnacket och då så tystnade alla och ingen pratade..... Sen så var det en kille i en årskurs under oss som kom in och då så typ kollade alla på honom och började skratta för det var en tjej som ropade en annan persons namn fast det inte var den personen....
 
Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

super grym blogg

2012-10-12 @ 16:35:02
Postat av: Helsan

Tack! :)

2012-10-12 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0