Sorry...

Sorry för att jag inte har bloggat men har inte hunnit. Först så hade vi fysik och på pausen så gick vi till matsalen och Anamaria drack kaffe. efter det så lämnade vi våra saker i skåpet och gick till EV. Efter lunchen så skulle en grupp baka och dem bakade brownies. Dem var jätte goda... :)
 
Äntligen är det fredag och sitter hemma och lysnnar på en spanska som heter "No hay dos sin tres"
Den är jätte bra tycker jag.... Fast har fastnat på den så det irriterar mig... :)   Men snart lär jag väl höra en annan låt och fastna på den...
 
EGOPICS...
Ibland måste man få ta lite egobilder... haha :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag i brygga men det syns inte så bra...?
 
Kram på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder! :)

2012-10-05 @ 19:30:31
Postat av: Helsan

Tack!!!! :)

2012-10-06 @ 08:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0