Idag

Idag har jag suttit och rensat mina grejer (kläder, smink osv). Har slängt allt gammalt, tycker det är bra att göra det för när du slänger det gamla så kan du förnya dig med nya saker och så. Det höll jag på med hela dagen isf. Sedan innan middagen duschade jag, så det kändes ju bra. Imorgon är det ju den 30 december och då är det 2 dagar kvar tills 2014. Känns konstigt att skriva det för nu är man ju van vid att skrivs 2013 och nu måste man anpassa sig igen. Men det går nog bra det blir inte så svårt. I februari Så har vi ju sportlov och då ska jag, min mamma och min lillebror åka till Polen. För min morbror och moster bor där så vi ska åka dit då. Det känns som en evighet sen jag träffade dem så det ska bli super kul. Vi har inte bokat biljetterna än men det gör ci nog snart. Den 5 februari fyller jag ju år så längtar otroligt mycket faktiskt (vem gör inte det haha), nej men längtar till min födelsedag. Undrar vad jag får för presenter. Men det är ett tag kvar faktiskt så det är bara att chilla och vänta. Just nu kollar jag på tv och bloggar samtidigt och det är coooolt. Haha japp man är cool om man kan göra två saker samtidigt. 

If you can walk and talk, you can sing and dance.

True shit people! 

Jag lade upp en video på VFM (videofyme) där jag visade lite grejer jag köpt och så. Ta gärna och kolla in mig på VFM och instagram. 
Jag heter: 

VFM: Helinn 

Instagram: helin1808  

Så det är bara att ta och följa mig på både videofyme och instagram så gör ni min dag. Jag blir också jätte glad för kommentarer om vad för videos ni vill se så det är bara att kommentera här eller på VFM. 

Kram!  ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0