Jul o allt

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men det var avslutning och så försökte jag skriva ett inlägg men det laggade jätte mycket så inlägget kom inte upp på bloggen. Men jag sov över hos en kompis efter avslutningen och vi la oss klockan 4 på morgonen. Så aa lite trött var man ju. Dem senaste dagarna har jag bara försökt vila och ha det trevligt. Igår var det julafton och det var super kul. Nu är det 365 dagar kvar till nästa. Jag fick i alla fall många presenter som jag blev sjukt nöjd över. Är väldigt glad och hade en jätte trevlig dag. Idag är det juldagen som alla vet haha. Just nu lyssnar jag bara på musik och Chillar. Känns som en bra start på dagen. Igår kväll var jag ute och tränade med morsan klockan 8 till 9 typ. Det kändes jätte bra kände mig frisk och fräsch. När jag senare skulle lägga mig var jag trött och kände att jag kunde lägga mig och sova bra. Nu ska jag nog bara fortsätta lyssna på musik. 

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0