Pappas jobb

Är på pappas jobb nu och kollar runt lite, det är lixom inte första gången jag är här haha. Nej men vi hälsade på hans kompisar och så nu ska vi spels pingis. Asså jag älskar att spela pingis det är jätte roligt enligt mig. Men dem har pingisbord här så vi kan spela och det ska bli super kul. Kollade in deras gym och det va ingen där så passade på att träna lite, haha. Men det var nog bara 10 minuter som jag tränade haha. Men 10 minuter är alltid bättre än ingenting eller hur? Nästa vecka på tisdag börjar skolan och jag längtar inte, men längtar efter att få träffa vännerna det var längesedan. Uppdaterar mer sen om vad det blir med nyårsfirandet och så. 

Kram! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0