Bra dag hittills...

Hej på er!
 
Hittills så har den här dagen börjat bra. Sitter i soffan och har paus. Jag och Anamaria har dansat, men jag har också skrivit lite om min praktik för imorgon så har vi vernissage. Jag och Anamaria fick lite presenter av en av våra killkompisar. Vi blev jätte glada som ni förstår, hehe. 
 
Vi fick 3 saker som i fick dela på och bestämma vem som fick vad. Anamaria fick ett skal. 
Jag fick ett par solglasögon. 
Jag fick den här också för att Anamaria redan har en sådan och jag har inte, så jag fick den. 
 
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Engla

Varför fick ni presenter?>3

Svar: Jag vet inte vi bara fick det! <3
Kram!
helsansfinafoton.blogg.se

2013-02-19 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0