1 Januari 2013

Godmorgon på er!
Kan ni fatta att det är 2013 nu? Igår var det 2012 och en dag efter 2013. Jag hoppas i alla fall att 2013 blir ett grymt år. 2012 var ett grymt bra år och att börja 6 och få betyg och en massa annat. Men jag hoppas 2013 blir ett ännu bättre år. Idag fyller Lollos pappa år så grattis till honom, och hoppas han får en bra födelsedag. 
Efter jullovet så kommer jag ha en massa nationella prov i alla ämnen inklusive no och so. Man har aldirg haft nationella prov i no och so men det här året har dem bestämt att man ska ha det så vi ska ha nationella prov i det också. Jag hoppas bara att det går bra, man får ha med sig godis och sånt på proven ås det hjälper kanske lite. Ska strax gå och äta frukost, det blir väldigt sena frukostar nuförtiden, men det är väl för att vi vaknar sent. Gick och lade mig klockan 3 igår och det var bara jag som var vaken då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0