25 Januari 2013

Godmorgon på er mina fina läsare! 
 
Jag sitter i soffan i skolan och ska snart kolla på 90210. Idag så har vi engelska och sedan så ska vi åka och kolla på någon teater. Hoppas i alla fall teatern är rolig för annars kommer jag sitta där helt uttråkad. Kanske lägger upp bilder på instagram så där kan ni också kolla. Är jätte trött för att min lillebror väckte mig klockan 2.30 på morgonen och ville ha vatten. Jag var typ halvvaken men blev ändå irriterad, haha. Är i alla fall ganska trött men ska no ta mig igenom hela dagen utan att somna, haha. Hoppas ni har en bra dag idag! Jag ska i alla fall försöka att ha det!! 
 
En gammal bild på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0