6 Januari 2013

God dag!
 
Är inte alls på humör idag för igår kväll så hjälpte pappa mig att uppdatera telefonen men innan vi uppdaterade den så säkerhetskopierade vi den (vilket betyder att man gör en kopia av allt på telefonen så kopian är på datorn). Efter att vi hade uppdaterat den så hittade vi inte säkerhetskopieringen och nu så är alla mina program som jag har laddat ner borta. Så om någon försöker nå mig på Kik kommer jag inte kunna svara som ni kanske förstår. Idag så ska jag nog bara vara hemma för vi började med uppdateringen klockan 12 på natten och vi höll på tills klockan 4 på morgonen. Hoppas vi hittar den vi ska typ kolla idag igen och om vi inte hittar den får jag installera alla program!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0