Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men vi hade matte och så hade vi ett prov. Det var ganska lätt och sedan på eftermiddagen så hade vi samhällskunskap. Vi har en uppgift i det också som jag ska skriva. Jag och Anamaria bad om att få extrauppgifter på matten så vi har tagit hem och ska göra det. Fast har redan gjort det hehe. Nu så ska jag i alla fall jobba med samhällskunskapen. Om nån månad så börjar våra nationella prov och dem börjar på min födelsedag. Då börjar nationella proven i svenska i alla fall. Jag tror jag kommer klara dem. Är inte alls orolig, men är självklart lite nervös. Senast jag skrev ett nationellt prov var i årskurs 3. Ska i alla fall plugga nu så får tyvärr avsluta det här inlägget! 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0