Ganska trött!

Hej på er! Är ganska trött sov typ 3-5 timmar hela natten. Ikväll blir det nog att hoppa i säng lite tidigare än vanligt så att jag är pigg imorgon. Imorgon så har jag musik och no. Ska även fixa naglarna imorgon så det kommer upp en bild på dem också imorgon. Har kollat på 90210 idag. Det är bara 2 avsnitt kvar sen har jag sett alla, vill inte att den ska ta slut. Väntar även på att ett nytt avsnitt/säsong ska komma ut från Pretty little liars. Älskar verkligen Pretty little liars och 90210. Skulle inte kunna välja emellan dem, hehe. Idag blev det lite bråk på kik. Det var bråk mellan 2 av mina kompisar/bästisar.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men den 8 mars ska årskurs 6-9 åka till Romme och åka skidor. Får se om jag åker orkar inte riktigt. Man ska vara vid skolan klockan 6:00 så det betyder att jag måste vakna 4:30 eller 5:00. Men får se om jag åker har inte bestämt mig än. Många av mina kompisar ska åka så får se, haha!!

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0