Gott nytt år och glad fortsättning in i 2013

Vill be om ursäkt för att jag inte har bloggat idag men har haft en massa på gång idag. Det började med att vi kom hit till våra kusiner som hade hyrt en lokal där vi åt middag med coola och fanta och smått och gott efter. Vi hade på musik och dansade och det var väldigt trevligt. Vi var 5 familjer som var här och alla kände varandra och hade det trevligt. Sen väntade vi på 12 slaget som också kom och då gick vi och smällde våra fyrverkerier. Det var jätte roligt, fast det smällde en liten bomb som typ brände mitt ben men det gjorde inte så ont.Vi stod där i kanske 30 minuter och höll på med fyrverkerier och jag tog en massa bilder på telefonen. Jag har inte tagit något riktigt bra dagens outfit bilder men dem kommer upp imorgon för dem finns på kameran och jag måste överföra dem till datorn, och jag glömde den där sladden som man överför foton med, hemma och vi ska sova över hos våra kusiner idag så bilderna kommer upp imorgon. Men har några få bilder som jag lade upp på instagram som ni får se. 
 
Bilderna: 
En bild som jag bara tog! ;) 
 
Några fyrverkerier
 
12 slaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0