Jag har köpt...

lite grejer idag. Jag och min kompis hade det jätte trevligt på stan. Vi började med att gå in på Hm men vi hittade ingenting där så vi gick in på Hollister. Min kompis köpte en kofta därifrån och jag köpte ingenting. Sen gick vi och åt glass. Efter det var vi på glitter för jag skulle lämna tillbaka en sak, och efter det så gick vi inte på Hm där nere. Där köpte min kompis en till jätte fin kofta och några andra grejer. Jag köpte också några grejer från Hm. Sen gick vi in på Bik bok och där köpte jag en grej! Jag har köpt....
 
En necessär från Hm
 
En hårspray från Hm
 
En grej med handkräm, nagelklippare, nagelfilare och en grej man tar bort smuts med under naglarna typ, från Hm
 
Tofsar, haha hade slut på mina dem gick sönder, också dem från Hm
 
Köpte ett par tofflor för att mina andra är typ sönder så behövde ett par nya och tyckte dem här var fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0