Mobilbloggar

Hej på er tänkte testa mobilblogga eftersom jag ändå inte orkar hämta datorn och blogga därifrån! Sitter i alla fall och kollar på lögnen och har gjort det ett tag nu. Nu är det lördagsmys, haha! Imorgon så är det söndag, (OHH NEJ). Jag gillar inte alls söndagar. Hur kan måndag vara så långt bort från fredag men fredag är så nära måndag? Imorgon ska vi nog hitta på något. Kanske gå på bio eller åka och simma kanske, får se! Tror det här kanske blir mitt sista inlägg för dagen, men får se. Ska i alla fall kolla på en annan film efter lögnen men vet inte vilken. ska fortsätta med mitt lördagsmys nu, haha!

Kram! ❤


Kommentarer
Postat av: Anamaria

ÅÅÅÅ jag vill också ha godis... Ska dra till willy:s och köpa godis hehe!! :)

Kram! :)

Svar: Haha ok!! :)
Kram!! :)
helsansfinafoton.blogg.se

2013-01-27 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0