Sämst man kan va

HAHA så jävla sämst jag är. Åkte longboard på rasten (inte min longboard en kompis) och så jävla pro som jag är så ramlar jag och sträcker ben muskeln på högra benet. Så har så jävla ont i benet nu. De är inte d'r nere utan längre upp ovanför knät. Kände mig verkligen sämst, HAHA. Men fortsatte ändå att åka, gav inte upp. Men i alla fall så hade vi hemkunskap idag på eftermiddagen. VI handlade till imorgon för då så ska vi laga potatisgratäng och typ kyckling. Sen hade vi spanska på förmiddagen men vår spanska lärare var sjuk så vi fick jobba idividuellt. Vi har bokat biljetter för en båtkryssning, så nästa vecka på söndag åker vi klockan 6 på kvällen och kommer tillbaka på måndag klockan halv 4. Så är ledig på måndagen från skolan. Ska i alla fall bli kul, och min moster ska också följa med, då hon fortfarande är här och ska åka hem nästa vecka på torsdag. 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0