Gott nytt år!

Ja idag är det 2014 och igår var det 2013. Känns jätte konstigt jag var i stan för ett år sen, haha. Nej men senast jag var i stan så var det 2013. Nu är det 2014 vad fort året har gått. Igår så åkte vi hem till våra kusiner och var där till 12 slaget kollade på fyrverkerierna och tog en MASSA bilder (med mobilen). När jag vaknade igår morgon så försökte jag komma på va det var för speciell dag. Jag visste att det var något speciellt men kunde inte komma på vad. Sen kom jag på att det var nyårsafton, haha fail. Hade det super trevligt iaf. 

It's a new year, 
new life & new Helin 

Haha ja det kändes passande. Jag har faktiskt inte så många nyårslöften i år. Har inte tänkt på det så mycket. Men jaja iaf. Här kommer lite bilder från igår! 
















Det här är inte alla bilder men det är några. 

Kram! 🎆💕🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0